Dün kıyafetleri 30 derce de 30 dk yıkadım beyazları ve beyaz desenlileri. Çoğusunu ters çevirdim ama bi iki tanesini çevirmemişim. Hastane çıkışından birinin rengi solmuş diğer çevrilmeyenlerde solma yok. Bunu civilden almıştım 5 li takım. İlk doğunca bunu giydiririm diye düşünmüştüm birde 5 li olduğu için buna uygun battaniye almıştım. Birinin deseni uyuyo ama renk tonu farklı. Güllü içi peluş battaniyeyle mi takım yapıp versem diğer çiçekliyle mi? Aynı olmasa olur mu😅 diğer yenidoğan takımları da 5 li onlara uygun pek battaniye yok. Var ama takımlara uymuyo çok yani. Farkeder mi
https://resimyukle.io/r/OaiIu11Udb