Selam anneler nasılsınız meryem ana eli otu 🖐🏻 🖐🏻 doğumu kolaylaştırıyor diye duymuştum sizce doğruluk payı varmı yapıp işe yaradığına inanan varmı burdan yorumlardan okuyunca denemek istedim nasıl yapıyorduk hangi dualar okunuyordu ve ne zaman yapmamız gerekiyor sancı başlayınca mı yapıcaz tecrübeli anneler veya hamiş olup deneyecek annelerden yardım istiyorum