Kızlar çok kusuyorum 10 haftalık hamileyim 11. Haftaya gireceğim ne yersem ne içersen anında geri çıkıyor primlam dr de kullandım onyzd 4 mg kullandım artık fayda etmiyor iyice halsizleştim üşüyorum geçen serum taktırmıştım ilaçsız iyi gelmişti tekrar yaptırmayı düşünüyorum doktoruma sordum sıkıntı olmayacağını söyledi sizde bunu yaşayan varsa yardımcı olabilirmisiniz