Royem62 Sol kasık ağrısı ve aşırı halsizlik sürekli uyuyasım uzandığım yerden kalkamıyorum . Sizce gebelik belirtisi olablir mi bat 8 Ekim dün Kan verdim negatif çıktı daha erkendi galiba
Denizyildizii Royem62 negatif çıktıysa daha beta yükselmemiş. Beta yükselince gebelik belirtileri oluyor. Sizin halsizliğiniz farkli bir sebepten olabilir
Neslikra06 Royem62 benim belirtilerim bunlardı halsizlik uyuma isteği ve adet olcakmış gibi ağrı 9 haftalık olmak uzere
Birgul Royem62 evet erken vermişsiniz, adete daha yakın zamanda tekrar kan verin bence hayırlısı olsun☺️
annesinin_beybisi Royem62 0 çıktıysa kan testin bunlar gebelikten olmuyordur çünkü belirtilerinin olması için vücutta hcg hormonunun salgılanması gerekir engeksiyonun ya da kansizligin var mı başka birşey kaynaklanıyor olabilir
Royem62 annesinin_beybisi yok doktor baktı hepsi temiz dediki daha 8 gün varsa kana karışmamış olablir bazı bünyeler erken yaşarmış böyle belirtileri günün geçerse yine gel dedi