frambuaz Meliskam banada aynı seyı soyledı doktor bebek iyiyse sorun gormuyorlar eger agrın olursa bir sıkı tı olursa 37ye kadar hemen cık gel dedı ama normal muayene ıcın 37 de gel dedı
Mk34 Meliskam bende ayda bir gidiyodum en son 29 ve 32 de gittim.35 de gideceğim sonra iki haftada bire düşeceğiz sanırım.
Evelynn Meliskam valla ben hem devlet hem özele gidiyordum. İki haftada bir gel diyorlardı bir hafta birine bir hafta birine gidiyordum. 37 den sonra da zaten 38 de çağırdı ikiside 38 den sonra da hafta da 2 kere
suadeeee Meliskam bende 31+5 te gitmiştim bi ay sonra gel dedi haftaya randevu bulabildim yani 37+1 de gidicem
perihanguner Her doktorun farklı uygulaması var . Benim doktorumda 36. Haftaya kadar ayda bir çağırdı. 36.haftadan sonra her hafta görüşeceğiz dedi . Bir sıkıntı olursa erken gelirsin zaten diyor.