gonulcelen Bugün şeker yükleme testim vardı 50 grlık açlık 84 ama tokluk 154 çıktı doktorum 100grlık yaptırmamı istedi böyle ilk testinde yüksek çıkıp sonrasında şekeri düşük çıkan var mı? Yani ben şok 😳 hala inanamıyorum evde devamlı ölçüm yapıyordum hiç böyle çıkmazdı. Hatta geçen tatlı yedim ölçtüm yine normaldi 😕😞
Mrcmk Şeker ölçümlerinde bende öok duyuyorum çıktığını ama normalde düşük çııyo şuan benimde yok normal çıktı ama ilerleyen zamanlarda değişebilir