Kızlar merhaba nasılsınız umarım hepiniz iyisinizdir. ☺️ 17 aylık bir oğlum var Allah nasip ederse 20 gün sonra da kızıma kavuşacağım. Oğlum da ameliyatım çok zor geçti. Ameliyattan sonrası ameliyata göre bir tık daha kolay geçti şükür ama şimdi bildiğim için daha çok korkuyorum. 2. Sezeryanını yapmış annelerin önerileri var mı acaba ? İlkine göre daha mı zor ya da daha mı kolay geçiyor. Bide oğlum da çok hızlı kilo alıp hamileliğimi 24 kilo alarak tamamlamıştım. Doğumdan sonra da hepsini verdim 6 ay gibi bir süreçte. Kızımda şu anlık 10 kilo aldım yavaş aldım o yüzden acaba diyorum bunda vermem daha mı zor olur ? Sizde nasıl oldu ?