iMelekkk Kızlar 38+ 5 im ve Randevu bulamıyorum bazı yerlerde 32 haftadan sonra sıra almadan gidebiliriz falan diyordu sizce ne yapmayalım düzcede oturuyorum bu ARada
Mucizebebekk iMelekkk sıra almadan gidebilyomussun dün acile gittim bende sıra almana gerek yok dedi sabah 7 de hastanede olunuyomus gebe takip odasının yanında bi oda oluyo oraya gidiyomussun
Melegimin_annesi iMelekkk Bende bulamadım 1 ayı geçti en son tahlil verdim sonuçlara bakacaktı öğleden sonra gidemedim randevu buldum ekimin 2sine son dakka o zaman gidicem 33 haftalığım nts ye felan hiç girmedim daha bakalım nasıl ilerlicek bebeğim nasıl çok merak ediyorum
Serifedefne iMelekkk sabah 8 gibi gidip hastaneden sıra alabilirsiniz hamileliğin son zamanları artik.
Esliasu iMelekkk canım üniversiteye Ali beye git sene sadece 1 kere ücret odiyceksin sonrasında istediğin zaman gidebiliyoaun
iMelekkk Mucizebebekk bildiğim iyi oldu içim içimi yiyordu bilgi edinmek için aradım ama telefona bakanda olmadı
Mucizebebekk iMelekkk bende bilmiyodum sıra bulamıyorum dedim almana gerek yok senin artık dedi 37 haftadan sonra galiba almadan gidebiliyomussun