Sevval1234 fazla eşyaya hiç gerek yok yeni doğum yapmış anne olarak söylüyorum ben hastane çantama bebek için 1tane 10lu 1tabe 5li hastane çıkışı 1yedek zıbın 2corap 1ince battaniye zaten o hastane çıkışının içinde vardı 1de kalın pattaniye 15tane bez ıslak mendil pişik kremi ve biberon koydum ama 5li hastane çıkışını yedek zıbıni falan kullanmadım bile yani hiç batmadi ha batma ihtimaline karşı koyulabilir tabi. Kendim içinde 2tane pijama takımı emzirme atleti ve sütyeni alt iç çamaşırı depeend taç terlik göğüs pedi ve kremi koydum pijamanin birini kullanmadım sütyen takma devamlı emzireceksin dedi doktorum sütyeni kullanmadım depeend olduğu için iç çamaşırını kullanmadım yani onlarda fazla geldi.