EsraElms Kızlar iki hafta oldu doğum yapalı kızımın göbeği dün dustu hicbir sikinti yoktu ama bugün göbeğinde kalan kısımdan kanama geliyo çok korktum internette iyi şeyler yazmiyo doktora gece goturcem eşim çalıştığı için ama merak ediyorum başına gelen var mı ne kadar sürede geçer
SerapTadelenTtnc EsraElms enfeksiyon kaapmış olabilir temizliğini düzenli yaptınız mı benim ilk bebeğimde omuştu ama doktor normal olduğunu söyledi bi sorun yaşamadık
EsraElms SerapTadelenTtnc doktor bana temizlemem için bisey vermedi sinir oldum onada zaten ne kadar ilgisiz başka doktora gitcem
Nisanurr Canım o k vitamini eksikliği bizimde oldu doktorum bir ilaç verdi serum gibi şırıngayla ağzına vermiştim iki sefer sonra geçti
SerapTadelenTtnc EsraElmso yüzden olmuştur aslında gidip eczaneden de alabilirsiniz muhtemelen aynı ilacı verecektir
Nisanurr EsraElms olurmuş bazı bebeklerde canım benim bizimse yapılmıştı ama tekrarladı doktora göster büyük ihtimal benim dediğim ilacı verecek inşAllah geçer kısacık zamanda 🙏