Silvia 24 haftalık gebeyim. Şeker yüklemesi yaptırdım bugün. Daha sonuçlarım çıkmadı ama acayip bi baş ağrısı başladı. Sizlerde de olmuş muydu?
Yagmur00 Silvia aclık bayılma bas agırısı kendimden gecmıs tim canım yaa normal ewe zor attım kendimi
ebruzb Silvia bende 2 gün önce yaptırdım 26+4 de tansiyonum düştü benim bayılıcaktım ama bayılmadım neyse ki😂
Silvia Yagmur00 e nabızda gördün mü canım. Ya bende e nabızda tek sonuç çıkıyor. Doktorum da şehir dışıma çıkmış soramıyorum ogtt 60 dk 94 yazıyor. Sende de öyle mi?
Ebrusamet07 Zehra9616 yükleme yapmadan önce 4 dilim baklavaya eşit şeker diyorlar onu teklif etsen aynı şey değil o saf glikoz değil diyorlar
tomrisveannesi Zehra9616 baklavadaki şeker fruktoz ama hastanede verilen şeker glikoz. Aslında yediğiniz baklavadan daha zararsız.