Lesa Pazartesi günüydü kontrol için eşimle hastaneye gittik.nst çok kalabalık olduğu için direk doktora girdim saatim geldiği için kendi doktorum o gün olmadığı içşn başka doktora randevu almıştım tam 40 haftalıktım doktor haftamı öğrendikten sonra direk yatış vermesi gerektiğini söyledi ardından ultrasona soktu ve bebeğimin suyunun azaldığını görünce acil yatış verildi ve beni doğumhaneye çıkardılar eşimle vedalştım.doğumhane katında ilk defa alttan muayene oldum çok tedirgindim ama korkulacak bişey yokmuş .doktor açılmama baktı açıklık yokto alttan fitil verdi.daha sonra doğum önlüğümü giydim ve koridorda yürüdüm açıklık olsun diye hareketler yPtım iki saat snra açıklığm iki cm olmşdu sadece. Sancı rmeye başlmştı artık gelip geçiyodu seyrek seyrk ilerleyen saatlerde açıklık 4cm ulştı sancılarm yavaş yavaş artyodu arada nstye bağlı kalyodum arada geznydum.akşama doğru nişanım geldi sancı artık şiddetlnyodu gitgide nefes teknikleriyle sancıyı bastırmaya çalşyorum.artık nstye bağladılar ve kalkamıyorum nst de sancım 99u vuruyo yatakta kıvranıyorum sancı o kadar arttı ki dayanılmaz hale geldi arrık düşmüyo en az 70lerde kalıyo. Sancı 99a vurdukça kendim ıkınmaya başladm üç dört defa sancı geldikçe ıkındım daha sonra alt tarafıma bişey dayandığını hisertim ve bağırdım bebek geliyo yardım edin diye bütün doktorlar başıma toplandı doktr suyumu patlattı ve hemen doğumhaneye aldılar çatala çıktım doktorum sancı gelince kesintisiz ıkınmamı söyledi ve iki ıkınmada meleğim kucağımdaydı inanılmaz güzel bi duygu doğum o kadr kolay ki acı hissetmiyosunuz içinizden bişey akıp gidiyor . Öğlen 12de yatşım yapılmştı akşam 23:15de kızımı kollarıma aldım. Sancının sadece son zamanları çok zor ama doğım çok kolay ve mükemmel bi duygu allah herkese tattırsın biraz uzun oldu kusura bakmayın😍😍
ArifeAhmet Lesa Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım darısı bana😊 devlet hastanesindemi doğurdun acaba😊
Lokum Lesa gözünüz aydın analı babalı büyüsün yavrunuz.. Çok sevindim adınıza. Darısı başımıza sağlıkla 😊