Berrasirin benimde olmuştu. 14-16 dan sonra baya rahatlıyorsunuz. Ben doktorumun önerdiği bir bulantı ilacı kullanıyordum. Yoksa karnımda henüz mercimek tanesi olan şey kendini gün içinde bulantılarla hatırlatması çalışan biri olunca pek olmuyordu. Şuan ben 15.haftamı bitirmek üzereyim. Kokulara duyarlılık devam ediyor uyku gecti, yaptığım işle daha çabuk yoruluyorum o ayrı ama sıkıntı vs de gitti. Bu arada kız uyutur derler ama hayırlısı ;) benim ki kız