Kızlarrrrr merhaba 🌸
şafaklar ne durumda ?
Ben 32+1 haftalığım ama daha erken olur sezeryan olacağım için. Şuan koronayım karantinanın bitmesini bekliyorum son bir e bebek alışverişim kaldı. Daha yıkamadım kıyafetleri, ütülemedim. Virüs üstüne geldi. Çok işim var daha 🌸😍
Sizler ne durumdasınız ?