Burcuburcuylz Merhaba 35+4 teyim dünden beri damla damla kan geliyor dün doktora gittim nst kasılmam yok igne vuruldum yarında vurulacam böyle bi durum yaşayan var mı erken doğumun başlangıcı mı
Burcuburcuylz bebisim-_00 anlamadım ki bende belim cok agrıyor 1 haftadır Altan da bakıldı açılmam yok
bebisim-_00 Burcuburcuylz Benimde kasilmalarim vardı 38 haftalığım sağlık sorunu sebebiyle sezeryan olcam da. Bı bakım acilma mi vsr dedi o sırada sen aşırı darsin vajinanda çatin da aşırı dar normal doğum zaten yapamazmissin dedi.acilmamda yoktu belki sizinde öyledir acilmasiz gelmiştir