Samir Arkadaşlar ikinci sezeryanımı olacam inşallah olmuşken tüpligasyon da düşünüyorum ama sonrasında neler yaşarım bilmiyorum aranıZda buna şahit olanlar varsa bilgilendirebilir mi beni
Mom6272 Samir ben teyzemden biliyorum üç çocuğundan sonra oldu ve adet dönemleri çok çok çok kötü geçiyor çok ağrısı oluyor
Aysenturnaaa Samir bende doğumda bağlatacagim bir kurtajla birlikte bu 3. Gebeliğim olacak ve hepsi asıri zor ağrılı kanamalı geçti o sebeple kesin kararımı verdim
Samir Aysenturnaaa kimisi tüpligasyon sonrası annede birçok rahatsızlık oluştuğunu bu sebebten önermediklerini söylüyorlar benim kararsızlığımda sonrasında yaşayabileceğim sıkıntılar yoksa çocuk kesinlikle artık düşünmüyorum allah muhafaza 3 gebelikte kazara olursa çıldırırım sanırım