mervedefne Emiemi 38+4 gunluguz cnm kiz bebek bekliyoruz bebisim 3200 gram doktor iyi dedi kilosu için sabırsızlıkla bekliyoruz doğmasını sizin bebiş kaç kilo Son günlerim çok zor geçiyor özellikle geceler uyuyamiyorm
Nihlem Emiemi bende bugun38+3üm yarın kontrolüm var Çatı muayene si olucam 2.ye normal doğum yapıcam nasipse kızım zor olmuştu inşallah bu kolay geçer diye dua ediyorum 🤲🙏🏻
Emiemi mervedefne benimde kız 😍 erken gelir dediler gelmeye niyeti yok sankii hiçbir belirti yokkk:(((
Busra2437 36+1 de gittim en son 3366 gr di prs gunu kontrolumuz var bakalim ne kadar olduk.. birde alttan muayene oolucam herhalde o zaman kesin olur normal ya da sezaryan olacağım
Asumanecrin Bende 38 +1 oldum ara ara adet sancısı gibi kramplar oluyor ama ben sabırsızlanıyorum artık🙈