18minacns Merhaba arkadaşlar ne durumdasınız 😊 6 ekim çarşamba sezeryan günüm verildi 37+6 da gittim 3350 gr dedi çarşamba tam 39 haftada sezeryan olucaz sizde durumlar nasıl 😊❤️
Hayalllllll 18minacns ay ya çok heyecanlanıyorum böyle postlara bende 36 haftaym 37 de gün almaya gidicez 🥰
Leylaakcay @18minacns Sağlıcakla gelsin inşallah benimde 5 inde kontrol var inşallah Doğum, tarihini verir 😍🙈 37+1
Gamzeeylul24 Benimde tam 37+0 da yani dün gittik 3064 gram olmuş bebiş eğer sezeryan olsaydı 12 ekim olurdu dedi doktor ama biz normal doğumu beklicez o yüzden zamanı belli değil her an olabilir artık dedi doktor zaten bebeğin kafası yerleşmiş
18minacns Gamzeeylul24 Benimde plasenta previaydı 37+6 da plasenta düzelmil rahim ağzı açık dedi alttan muayne etti ama açılma kaç cm var mı nedir bişey demedi bende sormadım o an heycandan rahim ağzı açıksa açılmam var demek değil mi 🤔
Leylaakcay @18minacns daha belli değil devlete gidiyorum Ben, Sezer yan istiyorum ama zorunlu olmadıkça Sezer yan yapmıyoruz dediler nolcak bilmiyorum 😌
18minacns Leylaakcay Hangi hastane sizin benimde ilki sezeryandı bu kez notmal istiyodum ama nasip değilmiş
Gamzeeylul24 18minacns valla hiç bilmiyorum yanlış yönlendirmiyim benim doktorum alttan muayene çatı muayenesi vs yapmıyor gerek yok diyor o yüzden bu konu da hiç konuşmadık