Saglicakla gelsin 🥰biz de pazartesi gun alicaz haftaya . Bugun 38+0 olduk. Doktorum tam 39+0da alalim diyor . Bebegimin kafasi buyuk ve catim dar o yuzde spinal sezeryana karar verdik. 1 hafta daha beklicekmi acaba ya kafasiyla ittiriyo artik korkuyorum suyum gelir diye