Busra2437 Arkadaslar hamileligimin son zamanlarindayim 37+1 deyim rezene cayi icmek açılmaya yardimci olur mu? Ahudud cayini duyduk fakat sorduğum aktar icine aroma katıyorlar onermem vs falan dedi
FeriDEniz Busra2437 ıhlamur ve papatya çayı alıp içmiştim ben. Faydasını gördüm. Tabii doktoruna danışmanda yarar var.
Busra2437 Duygue Ahududuyu sormustum icebilirsin demisti ama rezeneyi bilmedigim icin soramadim haklisin ne olur ne olmaz cahilce hareket etmemek lazim ;)
Tugba54 Benim doktorum rahim kasılmaları başlatmak için 39. Haftada biberiye ve adacayina başlattı sabah birini aksam birini iciyorum