bahtnurr1 Balbeby çok güzel porselen etkisi veriyor yollardır kullanıyorum. Ben mat olanını tercih ediyorum 😊
dakpinar- Balbeby ben kullanıyordum kuzum kapatıcılgı güzeldi yüksekti ama ben de sivilce yaptı o yüzden bıraktım gercı yüzüme ne sürsem sivilce yapıyor ya fondötene suç atmıyım 😀
evetbenavukatiyim Balbeby Mac studio fix kapatıcılık olarak çok iyi yapısıda çok iyi ama renk skalasını yeterli bulmuyorum ben bana açık geliyor biraz
EczSinemltnlk Balbeby Vegan formül olmadığı için gözenekleri aşırı kapatıyor kişisine göre güzel denilebilir fakat benim de cildimde sivilceye sebep oldu 🤷♀️ Nyx markasını öneririm☺️ Kapatıcılığı ve kalıcılığı yüksek vegan formül içeren bir marka 🤗