ElvinDeniz evlatkokusu0806 ilk gebelikse 19 20 ci haftada hissetmeye başlıyorsun hafif seyirme şeklinde
deutschetraum evlatkokusu0806 canım acele etme bence bende sen gibiydim ilk 19 da hissettim simdi 21+4 üm dün gece uyuyamadım hareketlerinden
ebooss evlatkokusu0806 ilk hamileliğim 17+0 da hissettim ilk yakın zamanda hissedersin canım sonra tekmeleriyle uyutmuyor küçük sıpalar 🤗
KubraAydin Bende 17. Haftama giricem hiç hissetmiyorum değil çok minik biseyler hissediyorum ama sürekli değil 🤷