Güzel anneler merhabalar Yeğenim 4 aylık şuan da 2 buçuk aydır Antalya eğitim araştırma hastanesi yoğun bakımında entübe edilmiştir. Sma tip1 tanısı konuldu ve hızlı kilo alımından dolayı zamanımız çok çok kısıtlı başlatmış olduğumuz kampanyamıza elinizden geldiğince destek verebilir misiniz ? İnstagram sayfamız olan @sma_aybars_karadag hesabından sesimizi duyurabilir misiniz ? Lütfen 🙏🏻 durumumuz her smalı bebek gibi bizimkide çok acil elinizden birşey gelmezse bile paylaşarak destek olurmusunuz ?