Merhaba benim gebelik testim pozitif çıkmıştı kan vermek için hastaneye gitmek istemedim sağlık ocağında da herkes tanıdık olduğu için gitmek istemedim ( şuan için durumu kimseye haber vermek istemiyorum kesinleşsin öyle vericem) bugüne randevu almıştım özel bir kadın doğum muaynehanesinden.Ama sormak aklıma gelmedi orda hcg takibi yapılır değil mi ?