29 haftadayım . Erken doğum riskim var . Doktor bari 33 34 olsaydı iyi diyordu . 24 haftadan beri ailemdeyim. Artık bi yandan evime gitmek istiyorum ama 2,5 saatlik yol ve ilçe olduğu için hastane yok . Ne yapacağımı şaşırdım bi yandan kocamı özledim bi yandan ailemin yanında durmak istiyorum. Evime gitsem ailemi özlüyorum . Ne yapacağımı şaşırdım .