Bsrazynp11 bu ay doktora gidcem ben düşükten sonra gittm olur hamile kalabilirsn dedi 17 haftalık ikiz gebelik kaybım oldu ondan sonra da kimyasal gebelik yaşamıştım hala kimyasal gebelik den sonra hamile kalamadom ben Kahramanmaraş da yaşıyorum tıp fakültesi bir doktor var herkes onu meth ediyor bendr merak ediyorum özel yeri de var gidcem bu ay çünkü dün Akşam Kırmızı oda diye bir hikayelern anlatıldı bir dizi gibi orda bir bebegi annesinden alınıyor içim felaket oldu yaşadıklarım aklıma geldi bir kez de yaptım o doğumım cocuklarm gözümün önünde gitmiyor hepimiz birbirimize dua edelim çünkü bir Müslümanın bir Müslümana ettgi dua kabul olur