Nekrarin Merhaba dün geceden beri cok agrım var agrı mı sancı mı onu da anlamadım vajinamın üstü yırtılacak gibi agrıyo canımı cok yakıyo
Hatice_buse123 Nekrarin bende 38+1 im benimde vajımamın üstünde çok kötü bi ağrı var ama baskı yaptığı için oluyor demişlerdi gitmedim hastaneye ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum anlayamadım bende