Hayırlı cumalar arkadaşlar pazartesi doğumum var inşallah sezeryan olcak ama bebeğime anensefali teşhisi konulmuştu beynin üst kısmı oluşmamış yani biçok doktora gittim yaşamaz dediler ama bende Allahın verdiği bi canı sonlandıramazdım şimdi doğumum yaklaştı ve çok korkuyorum ya yaşamazsa diye Allah rızası için bu gün cuma dua edip yasin okurmusunuz adım zehra