Papatyamevsimi-89 Kan şurubu ferifer tadı çok kötü diye içmedim ve demirin 32 cikmis yani en alt seviye 37 olmasi gerekirken:(Kan hapı da kabizlik yapiyor sizler hangi ilacı kullanıyorsunuz?Doğal yollarla Kan seviyemi yükseltmek için neler tuketmeliyim.
Gulsgnc Papatyamevsimi-89 Sabahları aç karnına 1 kaşık pekmez bol bol domates ve kırmızı meyveler düzenli olarak ye farkı göreceksin
Dilara0638 Papatyamevsimi-89 çekirdekli siyah kuru üzüm ye pekmez iç özellikle keçiboynuzu özü ye ıspanak ye et ye bunlarda yüksek ordanda demir var demir kan yapımın da etkili zaten canım
Gunce35 Papatyamevsimi-89 benimde 5 ayda ilk gebeliğimde çok gerilemişti. Demir hapıyla beraber (gnyo ferro senol) her gün kıyma ya da et yedim. Kan değerlerm çok çok iyiydi doğum anında. Hamileliklermde asla çay kahve içmem. Peynirimi bir büyük dilim ve iki tane yumurt kesin yerim. Beslenmenizi değiştirin bir aya değerler toparlar.
Papatyamevsimi-89 Dilara0638 tsh4 düşük, üre düşük mahvolmuşum haberim yok..Kendi doktorum hic tahlil istemiyor bunu da aile hekimi yaptı da gördük
Curcu Papatyamevsimi-89 sağlık ocağında yapılan sonuçlar bazen yanlış olabiliyormuş. Mutlaka hastanede de tahlillerinizi tekrarlayın
Dilara0638 Papatyamevsimi-89 üre bendede hep düşük hamilelikte bazı düşüklükler yada yükseklikler önemsemiyor normal kabul ediliyor doktorunada göster canım bu sonuçları
Papatyamevsimi-89 Dilara0638 monurol şase verdi bir de kan ilacına günde 1 dedi tadı kötü içemiyorum demistim