Dilara0638 Irm_brk12 ben hamile kaldıktan sonra yaptırdım bi kaç kez özellikle 5.aydan sonra başladım başlarda acı oluyordu ama alıştım artık büyük rahatlık oluyor valla 🤷♀️
Sedacannn Irm_brk12 büyük rahatlık bn hep yaptırıyorum ve zaman bazı gebelerde son aylarda baya tüyler dökülüyor çıkmıyor daha rahat alınıp hemen bitiyor
Zehra9616 Irm_brk12 agda ne guzeldir teetemiz mis gibi eder insani fiyatlari degisir sehirlere gore cnm
Eriminannesi04 Irm_brk12 bende 37+4gunlugum bu ikinci yapışım bugün yine yaptım sanırım doğuma kadarda yapmicam oh
Dilara0638 Irm_brk12 ben bikini bölgesine ağda yaptırmak istiyorum diyeceksin ne diyebilirsin başka 😄 hiç merak etme bakmıyorlar bile elleri alışık zaten hemencecik bitiyor 😄
Dilara0638 Irm_brk12 utanma canım valla bi kez gidince alışıyorsun bende asla gidemem fln diyordum ama alıştım mecburen 😄
Irm_brk12 Dilara0638 evet canım gittim ben diyemedim yanimda ki arkadaşım dedi😁 25 tl ye yaptı gayet iyi oldu bi kere acı çekiyorsun sadece
Pelin-1 Irm_brk12 o kadar buyuk rahatlikki 10dk acisina dayan 1 ay rahatsin nerden baksann 👍 tam fiyat bilmiyorum maalesed genital tum bacak koltukalti toplamda 85 veriyorum
Irm_brk12 Pelin-1 aynen öyle gerçekten sadece bir kere aci çekiyorsun her yönden iyi ağda memnun kaldım yani
Tugbaaygt Vajinal varis yüzünden gitmeye utanıyorum kendim bile bakmak istemezken başkasına nasıl derim
Birtanemm Irm_brk12 ben her zmn ağdayla yapiyorum evde kendim yapiyorum ama hamilelikten dolayı yapamadığım için koaförde gidip yaptiriyorum 20 aliyor benim koaförüm 25 alanda var