FDK2835 13+6 erkek bebek demişti doktorumuz. Şu an tatildeyiz başka doktora gittik. Kesin kız bebek hazırlık yapabilirsiniz dedi. 😅🙈 Ve bebeğim her seferinde yüz üstü yatıyor yüzünü göstermiyor. Sizin bebeğiniz yüzünüzü gösterdi mi ya da göstermeyen var mı ?😇
Zehra9616 FDK2835 bana bakar bakmaz erkek dedi ama ben inanmadim ismini falanda ayarladik hatta yinede ayrintiliya kadar beklicem inanmadim kaypak doktora
Aayyssuu FDK2835 12. Haftada erkeğe benziyor demişti kendi Doktorum bende tam 16+1 de perinatalojiye gitmek zorunda Kaldım ve gerçekten gördüğüm en iyi ultrason cihazıydı diyebilirim 😊bu bebek kesinlikle kız dedi ki bende gördüm bacak arasında hiç birşey yoktu açıkçası ben çooook mutlu oldum çünkü 2 tane oğlum var 😍💐
Asena17 FDK2835 tam 12 de gittim erkek buyuk ihtimalle dedi doktor 16 da yine cagirdi ve bebişim yerinde durmuyordu eller ayaklari hep oynuyordu ziplayip duruyordu bi saga bi sola donuyordu en son bize dogru dondu ve yuzunu gorduk cok degisikti ilk defa oynadigini gormustum Rabbim herkese nasip etsin insallahhh butun gun sersem gibiydim agzim kulaklarimdaydi 😄
Busra2013 FDK2835 benımde 12 de erkek dedı 16 da %60 kız dedı 20. Haftayı beklıom 😂benımkıde sureklı elını yuzune koyuyo😂
FDK2835 Zehra9616 🤭🤭😅 bizde biraz daha bekleyeceğiz. Bakalım yine değişecek mi. Ama rekli ultrasonla da baktı
Zehra9616 FDK2835 yok normalden baktida ben guvenmedim hemen alisverise baslayin falan dedi hele ozaman hic inanmadim😁
Canselyaren Zehra9616 Valla kuzum bn garanti olsun diye 3 doktora göründüm 😂🤗 3 de erkek bu bebek ne bekliyorsunuz dediler😂😂😂 şuan 15 haftaliğim 20 dede giderim hayırlısıyla bklm
FDK2835 Canselyaren hahha 😅🤭 gerçekten ne bekliyorsunuz 🙈 Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 bakalım bizim ki kız da devam edecek 😅
FDK2835 Aayyssuu Allah bağışlasın 😇🤩 biz iki cinsiyete de bekliyorduk ilk olunca heyecanı başka oluyor. Yeter ki sağlıklı olsunlar cinsiyetimiz hiç fark etmiyor 🤲🥰
FDK2835 Asena17 kıyamam maşallah Rabbim size bağışlasın🤲🥰 bizimki de hareketliydi ama yüz üstü🙈 elleri ayakları oynuyordu. Kesin kız dedi bakalım yine değişecek mi 🤭
FDK2835 Busra2013 maşallah süphallah🥰 yerim onun elimi 🙈 bizimki hep yüz üstü. Babası ilk defa görecekti yine de yüzünü göstermedi. Doktor çok Müslüman olacak namaz kılıyor dedi 🙈🤭
Mimik FDK2835 yaaa benim kizim da oyleee😆😆😆 Hep yuz ustu, doktor utrason muayenesinde dürdüp dürtüp duruyor, hemen sonra tekrar yuz ustu yatiyor… Ben de gebeligimden once hep yuzustu yatardim, kizim annesinin izinden gidiyor🤭🤭🤭
FDK2835 Mimik nasıl minnoşlar maşallah 🙈🥰 12. Haftada saniyelik görmüştüm hemen döndü. Doktor bizde de çok uğraştı ama yüzünü göstermiyor 🙈 Bende yüz üstü yatmayı severim ama onunla ilgili değildir bence😅🤭 ben namaz kılıyorum o da içeride kılıyor 🤲😅
Mimik FDK2835 Biz anne yatisi seklimi benimsedigini dusunuyoruz🤭🤭🤭 Iki yigenim var, knlar da anne karnindayken annelerinin favori yatis sekliyle yattilar hep🤭🤭🤭 Bilimsel bisey degil ama, tesadufler komik… Allah saglicakla kucagina qlmayi nasib etsin canim🥰😘
melekylmzr FDK2835 bize de bi kız bi erkek dediler göstermiyordu iki aydır babasıyla ilk defa gittik görmeye sırtını döndü kulak harici hiç göremedik 😅
FDK2835 melekylmzr yine kulağını görmüşsünüz🙈🤭 bizde o da yok ama eşimi ilk kez öyle görmek beni ayrı mutlu etti🥰
Pnr_kndrli42 FDK2835 Bizim cinsiyetimiz erkek hep erkek denildi zaten detaylı ultrasondan Tam yüzüne bakacakken yüzünü sakladı elini açarak çok tatlı bir anı bizim için 😂🤰