Susambebis canım benimde öyle ve karnım kasılıyor sanki canımı yakacak şekilde değil bide ben akşam yanlışlıkla minoset icicem derken sen minoset plus iç hemen doktoru aradım dedi 1 tabletten bişey olmaz bidaha asla içme çok zor durumda kalırsan anca Parol dedi Allahtan bişey olmadı bütün gece nöbet tuttum bişey olur mu diye 😢😩 yani bende de oluyor canım galiba bebişler kendine yer açıyor benim biraz akıntım var beyaz şeffaf 2 hafta sonra randevum gidince sorucam o zamana kadar çok acil bişey olmaz sa dayanıcam🤭 bu ara da ben 14+2 ya sen 😍