luna55 Ahh anne olmak.. Üzerinden 4 ay 3 gün geçmiş bebeğim şu an karşımda yeni uyuttum ona bakıp duruyorum
Ne güzel bir şeymiş annelik elhamdülillah ❤️
Sezaryandan hiç korkmana gerek yok fotoğraf çektirebilirsin anı olarak kalsın inşallah doğumdan sonra bebeğin gelecek emzireceksin inşallah sütüm gelmedi diye stres yapma asla gelir o önce sarı bir süt gelecek ki bebeğin bağışıklığı için çok önemli bir şey hemen sakın mama vereyim deme lütfen doktoruna danış 🥰 Doğumdan sonra lohusa olacaksın bu yüzden Lohusalıkta kimsenin seni üzmesine izin verme asla çünkü hala ilk günkü gibi kinliyim bazılarına. Sütün yetmiyor sulu bebek sarılık olmuş vs vs vs diyecekleri zaman da lafını çekme ben lohusa kadınım yaptığınız şey bak de açık açık konuş sezaryan da da depend kurtarıcı muazzam bir şey. Nescafe iç narkozun vücuttan atılımını sağlıyor ve komposto sürekli iç😍Belirli bir saatten sonra da yürümeni istiyorlar yürü sık sık tuvalete git sen gelmedi sanıyorsun ama geliyor 💐Bir de her anının kıymetini bil bundan sonra ki hayatın hem zorlu hemde çok muazzam güzellikle geçecek haberin olsun 🌸 Anneliğini mübarek olsun çiçeğimmm benim 🌸