hcr58 Merhaba 26 haftalık hamileyım saçlarımı ombre yaptırmak ıstıyorum 💁♀️Bebeğe sakıncası olur mu acaba aranızda yaptıranlar var mı 😚
hcr58 hcr58 Kubraaa_123 kuaforlere sordum hıcbır sakınca yok dıyor bılemedım ki ne yapsam kendımı de böyle ıyı hıssetmıyorm hamilelik hormonları sanırım
tugbao hcr58 sadece organik boyayla dip boyasi yapabiliyorum ben de onu da kapali ortamda bekletmemeye ozen goster dedi. ombre vs. bildigin kimyasal basilan islemler ve saatlerce.