Samiyusuf56 momysss ben hep yüzüstü uyuyorum😂diğer hamileliklerimde de 9.ayda bile arada yüzüstü uyuyordum🤦🏻♀️
ebruzb Samiyusuf56 ay ben sağa sola yatarken bile ayağına kafasına yatıyor muyum diye düşünüyorum yüz üstü bide siz😂
Pastaneusuluislakkek momysss mümkün değil ki😊 keyfinize bakın herşeyden önce bizim kendimizi nasıl hissettiğimiz önemli😊
momysss Pastaneusuluislakkekya bebeğe zarar vermekten korkuyorum canım o yüzden acaba herkes solda mı yatıyor dedim😁
Ebbruc momysss bende psikopat gibi gece bile uyanıp solda mı yatıyorum acaba diye dikkat ediyorum 😂😂 sağa yatınca kan akışı olmuyo muymuş neymiş ama arada çok darlanıp sağa yatıyorum valla. Sırt üstü yatınca biraz ağrım oluyo gibi
Merkun momysss benim doktorum hiç bir zaman şuraya buraya yat dememişti bütün hamileliğim boyunca vücudum nasıl istedyse öyle uyumuştum🥰