deletedmom351 Zararı olmadı diyenlerde Allah korusun bir kolu bacağı eksik çıkacak falan sanıyor sanırım.Nasip olursa önünde koca bir hayat var o bebeğin kim bilir hangi hastalıklarla uğraşacak.Yakınım olan bir çocuk doktoru astım,bronşitli çocuklar için değil yanında içmeyi balkonda bile içsen o kokusundan etkilenir hastalığı tetiklenir die mutlaka tembih eder kızardı.
Ya hu minnacık yaa ufacık o ciğerler nasıl etkilenmez😰Anne karnında ki bir bebeğin tüm organ gelişimi 7. Ayında neredeyse tamamlanıyor ama akciğerler son haftasına kadar gelişimine devam ediyor.Yazık vallahi yazık günah ya...