zeynepbayhan Öncelikle tüm hamile annelere kolay dogumlar diliyorum.21.07.2018 akşamına ara ara sancılarım oluyodu sabaha karşı kanamanın oldugunu adet sancısı gibi sancı girip cıkıyodu 7 dakikada bir 2 saat boyunca sancışarım devam etti sabah saat 10.00 eşimi uyandırdım lahvaltı yapıp hastahaneye gidelim diye sen dogurmazsın diyo sonra kaynanama söyledim kahvaltımızı yaptık öglen 12 gibi hastahaneye vardık ebe muayene etti 5 cm açıklık var dogum başlamış diyo doktoruma haber verdiler tabi bu arada suyumu patlattılar bi saat içinde 8 cm kadar acıklık oldu sonra dogumhaneye girdik suni sancı verildi 1 saat kadar ama çok fena ebenin yardımıyla bebegimi dünyaya getirdim resmen su an yanımda bende hikayemizi yazıyım istetim 37+6 günlük 3600 gram dogdu oglum mehmet tüm hamile annelere kolay dogumlar diliyoruz 😊😊😊