Buse2822 Hic bir sanci bel ağrısı dogum belirtisi yok kız bebek erken gelir derler ama bizimki gelmiyor
Mom01 Buse2822 39+5 evde temizlemediğim yer ütü kalmadı tık yok banamısın demiyor üstelik suyum da az 🤷🏼♀️
birkedilianne Buse2822 Bende varım🖐️ Benim erkek bebek. 2 gündür sancılarım vardı ama düzensiz. Ne nişan var ne başka bir şey
Fatma_3858 Suyum bitmiş nst de sancı çok fazla 3-4 cm açılmam var ama bende tık yok ne bir ağrı ne bir şey 38+4 hemde şimdi hastanede yatıyoruz
Yasmin2516 birkedilianne Dun sabah gittim kontrole suyum tam ntsde hiç sancı çıkmadi 41 e kadar beklicez bakalım devlete gitttgim için sezaryana almıyorlar malesef istekli olarak 😔
Mrymonek Yasmin2516 bende 39+5im. Bugün sordum 41 olana kadar yatış vermiyolar. Ozaman da suni deniyoruz önce dedi. 😑 Hiç gelesi yok oğlumun her kontrolden sonra moralim.bozuliyor artık😁