Kızlar ben 14+4 günlük gebeyim 3 gündür korona belirtilerim vardı dün test verdim ve pozitif çıktı çok zor atlatıyorum öksürünce göğüs ağrım oluyor çok korkuyorum bebeğime birşey olmaz değil mi siz nelere dikkat ettiniz neler yediniz acaba ayrıca arada kasık ve bel ağrılarım oluyor normal mi acaba kafayı yemek üzereyim