Raulunmamasi merhaba yenidoğan yoğunbakımda çalışmış biri olarak yazıyorum. Yüksek ihtimalle 34 hafta küvöze girer,kendi oksijenlenmesini tölere edene kadar birkaç gün kalır. 35 haftada anne yanına verdiklerimiz oluyor kilo ve kliniği normalse ama o haftada da solunum sıkıntısı çeken bebeklerimiz oluyordu. Dediğim gibi haftalarca, aylarca yatmaz ekstra büyük sağlık sorunları olmadığı sürece. Genelde 4-5 gün içinde toparlayıp kilosu yoğunbakımdan çıkacak düzeye geldiğinde anne yanında takibe alınır,anne bebeğine alışınca ve bebek de bu süreci tölere etmeye başlayınca eve taburculuğunuz verilir🌸