DilekAlkanat bende annemi cagırdım yanıma 1, 5 aydır yanmda. Ywrimden bile kalkmıorum desem yeri. Ben tüp bebekle sahip oldum o tüzden daha cok endişe ediyorum. Dikkat etmeye calıaıyorum. bugün gittİm doktora coraspirin kullanıyordum basından beri onu kesti. Endol fitil ve peogestan verdi günde 2 kez vajinal yoldan. plesanta etrafında hafif kanama oldugunu ama bebeği etkilemediğini söyledi çok şükür.. Ondan kaynaklıymıs.. Bol dua edip dikkat etmeye calısıorum 😊