Umutsmom Merhaba, 25 haftalık hamileyim.İdrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi doktorum yaşayanlar var mı nasıl tedavi gördünüz sıkıntı olur mu bebekle doğumla ilgili?
Dilarasoysal Benim çok yüksekti enfeksiyonum o yüzden 22. Haftamda 3 kez iğne olup toz içmiştim şimdi 25. Haftamdayım bende çok şükür kalmadı. Doktorunuz size ne önerdi?