Isra38 3 gundur adet olmuyorum hamılelık olabılırmı test yaptım cıkmadı…sızce korunuyorduk ama tabı 100 de yüz degıl ???3 ay önce doğum yaptım olu …
Alparslaninannesii Isra38 cnm yeni doğum yaptın belki duzelmemistir daha ama hamilede olabilirsin kan vermelisin yada yine test yap çıkar belki
Eslemkusun_annesi Isra38 daha çok yeni. Doğum yapmışsınız ilk 1 sene böyle düzensizlikleri olabiliyor ama tabıkı temkinli olmak lzm 🙂
BMelek Isra38 emzirmeyi birsktiktan 6 ay sonra duzene girermis adet. Olmamaniz normal emzirdiginiz sure boyunca adet goremeyebilirsiniz normal