Sevtugm bende e bebekten set aldım tırnak makasını baya kullanıyorum iyi oluyor fırçasının kılları dökülüyor belki ilk kullandığım için bilemedim.. burun aspiratörü bi kere denedim bi işe yaramıyo gibş ya da bebeğim henüz çok küçük o yüzden.. derecesi iyi tarağı iyi tırnak çakısı ilerde kullancaz bakalım 🥰