Kızlar herkese Selamlar :) Benim ikinci gebeliğim İlk gebeliğimde prensesim oldu ve adını Kumsal koyduk ve biz koyduğumuzda gerçekten yok denilecek kadar azdı Kumsal ismi .. şimdi Erkek bebişim olacakmış. Hep oğlum olursa adını ALAZ koyarım diyordum sizce nasıl isim ve henüz kimsede duymadımm :)