Esmabbrhan 31 haftalık oldum . Dünden beri aşırı ishal ve bulantı var . Ne yesem zor yetişiyorum lavaboya . Bu durumu yaşayan var mı besin zehirlenmesi olabilir mi yada bu aylarda normal mi ishalin sıklığı
BallyavruM Esmabbrhan gebelik zehirlenmesi olduğunu dusunmuyorum onun belirtileri daha farklı. ama yinede doktorunuza sorun ya da gidebiliyorsaniz gdiin 🌺🌺
Esmabbrhan Hiç bişey yemediğim halde sabah 5 kere çktm doktorma şuan ulaşamadm 9 dan snra ulaşrm büyük ihtimalle
kbrdgn Bana da kreşe giden kızımdan bulaştı mide bağırsak enfeksiyonu. Sürekli kusmam sancıyı tetikledi. İhmal etmeyin doktorunuza başvurun bi an önce bence.