Dün normal kontrole gittiğim de doktorum bebeğin suyunun sınırda olduğunu söyledi ve doğum için yatırdılar fakat akşam baktıklarında şu beş altı cm civarı çıktı suni sancı vermekten vazgeçtiler.2-3 cm bir açıklığım var nst de sancı çok fazla çıkıyor ama ben bişey hissetmiyorum sancım olduğu için de bırakmıyorlar doğum yapana kadar burdasın dedi doktorum nişan falan da gelmiyor beş kere alttan kontrol yaptılar açıklık aynı sanci var bende bişey yok çok karışık 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😑😑