Sssssyyyy Arkadaşlar nst de sandım çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Yatışım yapıldı igne serum hap tedavisiyle sancılarımı durdurmaya çalışıyorlar aynı şeyi yaşayan var mı nolur yaşayan varsa yazsın
Betfer Sssssyyyy 29 haftadayım. Aynısı . Bende yattım 1 gün eve yolladılar bundan sonrası için iğne ve progestan devam