Benim ilk gebeliğim diye devlette Doğum yapmak istemiyorum özelde daha ilgileniyorlar fakat normal Doğum için 4.000 sezeryan için 4.500 dediler çok pahalı .. Eşimin sağlık sigortası da yok eğer olsaydı yarısını ödicekmiş yani 2.000 tl . Benim doğumun kasımın sonu gibi Allah’ın izniyle acaba eşim sağlık sigortasını şimdi başlatsa indirimden yine faydalanacak mıyız ?