Kızlar 3.30 tuvalet hissiyle uyandım tam lavabodan çıkarken bacağıma aşağı su akıyor ama öyle çok değil neyse geçtim yattım bu sefer belime ağrı vurdu ama öyle böyle değil tekrar kalktım yine geldi duşa girim dedim devam etti çıktım yine öyle şarıl şarıl değil ama bacaklarıma aşağı akıyor tabi belim Bi yandan aralıklarla ağrı giriyor belime sanki kopacak neyse hastaneye gittik ebe baktı suyun değil açılman yok ufak sancıların başlamış doğum başlaya da bilir başlamaya da bilir dedi geri eve yolladı şimdi evdeyim telefonu elime alıyorum sancı giriyor bırakıyorum yat dinlen dedi ebe ama yatamıyorum 10 dk da bir sancı vuruyor ama bana daha kısa gibi geliyo bu arada ilk gebeliğim 39+5 im